ریکلام
ریکلام

ساده ترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی

تعریف فروشگاه اینترنتی عبارت است از کار خرید کالا یا خدمات بر بستر اینترنت. یعنی بعد از اتصال به اینترنت، وارد وب سایت فروشگاهی می‌شوید و با انتخاب کالا و خدمات مورد نظرتان آن را در محل، دریافت می‌کنید. در فروشگاه اینترنتی پرداخت به صورت آنلاین است اما ممکن است برخی فروشگاه‌های آنلاین، پرداخت در محل هم داشته باشند. در خرید آنلاین سرچ کالا و خدمات اولین قدم است.

خرید آنلاین یعنی چه؟

خرید آنلاین زمانی انجام می‌شود که از پلتفرم دیجیتالی برای خرید استفاده شود. برای خرید آنلاین علاوه بر اینترنت به کارت اعتباری، پسورد و آدرس ایمیل یا شماره موبایل نیاز داریم.

اهمیت خرید اینترنتی برای دولت‌ها بسیار زیاد است چرا که با ترویج تجارت الکترونیک و گسترش انجام خریدها به صورت اینترنتی بسیاری از مشکلاتی که اغلب دولت‌ها با آن دست به گریبان هستند بر طرف می‌شود. گواه این امر خیابان‌های شهر تهران در روزهای پایانی سال است که ترافیک بسیار شدید باعث بروز مشکلات جدی در شهر می‌شود. حال تصور کنید نیمی از مردم خرید پایان سال خود را از طریق اینترنت و بدون حضور و تردد در خیابان انجام دهند. در این صورت اتفاقاتی مثل کاهش چشمگیر مصرف سوخت و هزینه های آن، کاهش هزینه های سنگین بکارگیری نیرو برای کنترل ترافیک، کاهش آلودگی هوا و … رخ خواهد داد.

بسیاری افراد، حتی خریدهای سوپرمارکتی خود را به صورت هفتگی به صورت آنلاین انجام می‌دهند. برخی شرکت‌ها فقط فروش آنلاین دارند و فروش حضوری ندارند.

مزایای فروشگاه اینترنتی برای مردم

  1. نیاز به خروج از منزل نیست.
  2. نیازی به ماندن در صف خرید به خصوص در مناسب‌ها مثلا سال نو یا شب یلدا و … نیست.
  3. خرید با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا
  4. دریافت کالا با صرف زمان کوتاه
  5. صرفه‌جویی در زمان
  6. خرید بدون واسطه از منبع اصلی و قیمت واقعی
  7. امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین در هر لحظه
  8. امکان ارسال هدیه
  9. خرید در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل
  10. تنوع محصولات
  11. وجود حریم شخصی؛ کسی از اقلام خریداری شده مطلع نمی‌شود.
  12. خرید در فضای شخصی با آرامش کامل
  13. پشتیبانی در هنگام خرید و برای بعضی از کالا بعد خرید هم پشتیبانی وجود دارد

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

  1. هزینه راه اندازی فروشگاه آنلاین کمتر از هزینه تامین محل فروشگاه و مغازه و هزینه‌ی گرداندن و کارمندان فروش است.
  2. فروشگاه از هر جایی می‌تواند فعال باشد و مدیریت شود.
  3. امکان توسعه اقلام فروشگاهی با گذر زمان و مشاهده رفتار مشتری
  4. عدم محدودیت زمانی برای باز بودن فروشگاه
  5. بررسی فروشگاه آنلاین و اندازه‌گیری میزان موفقیت، راحت‌تر است.
  6. ازآنجایی که نیازی به ارایه خدمات معمول که در خرید حضوری لازم است مثل ارایه کالا و توضیحات آن و رفتار و هدایت مشتری در کار نیست، می‌توانید زمان خود را
    روی مسایلی مانند تهیه کالا و بررسی وضعیت کالاهای جدید یا ارایه خدمات و کالای جدید و نحوه ارایه آن بگذارید.

خرید اینترنتی بهتر است یا حضوری؟

در کنار مزایای و معایبی که هر یک از روش‌های خرید حضوری و آنلاین دارند می‌توان برای اقلام خاصی خرید حضوری یا آنلاین را ترجیح داد.

اقلامی که خرید آنلاین برای آنها مناسب‌تر است عباتند از:
  1. کالای الکترونیکی
  2. لباس البته به شرطی که دقیقا رنگ و سایز و … را بدانید.
  3. اقلام مربوط به نوزاد و خردسال مثل پوشک، شیرخشک و غذای کودک
  4. غذای حیوانات
  5. کتاب اگر دقیقا می‌دانید چه می‌خواهید و نیازی به راهنمایی فروشنده ندارید.
  6. ماشین دست دوم چون واسطه‌ای در کار نیست.
  7. اقلام سوپرمارکتی
  8. کادو و هدیه چون بسته‌بندی و کادوپیچی و ارسال انجام می‌شود خصوصا اگر مقصد در مکان‌های دور و یا شهرهای دیگر باشد.
اقلامی که خرید حضوری برای آنها مناسب‌تر است عباتند از:
  1. اقلامی که امکان چونه زدن و تخفیف گرفتن وجود دارد.
  2. هر آنچه که باید از نزدیک دیده شود مثل مبلمان
  3. اقلام سنگین که هزینه حمل و نقل بالایی دارند.
  4. اقلامی که ممکن است نیاز به مرجوع کردن داشته باشند.
  5. هر آنچه که قبلا نخریده‌اید مثلا اقلام غذایی، اودکلن، لوازم آرایش

چگونه فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟

شما برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی اول از همه به دامنه (نام فروشگاه شما) نیازدارید. سپس به هاست و طراح سایت نیاز دارید پس از بالا آوردن فروشگاه اینترنتی باید محصولات در آن به سئو و بهینه سازی درج کنیم و فروشگاه خودمون را به درگاه پرداخت متصل نماییم پس از اتمام این کارها شما باید برای فروشگاه خود تبلیغ انجام دهید که همه این پروسه را میتوانید به یک فروشگاه ساز ماهر (فروشگاه ساز نیل دیزاین) با بیش از یک دهه فعالیت مستمر بسپارید تا بهترین فروشگاه اینتنرتی از هر نظری داشته باشید و شما فقط بروی فروش و محصولات تمرکز کنید.

فروشگاه ساز دقیقا چی هست؟

فروشگاه ساز اینترنتی یک ابزار آنلاین است. ابزاری که روند طراحی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را برای شما ساده می‌کند. یک فروشگاه ساز قدرتمند می‌تواند تمامی امکانات لازم برای مدیریت، ویرایش و به‌روزرسانی سایت فروشگاهی را در اختیار شما بگذارد.

آیا استفاده از فروشگاه‌ساز نیاز به دانش خاصی نیاز دارد؟

خیر، استفاده از فروشگاه ساز نیل دیزاین بسیار ساده می‌باشد و به هیچ‌گونه دانشی نیاز ندارد.

ما فروشگاه ساز نیل دیزاین را به نحوی ساخته‌ایم که هر کس بتواند با صرف کمی وقت، کار با آن را یاد بگیرد. این یعنی اگر شما کار با کامپیوتر را (به صورت کلی) بلد هستید، پس کار با فروشگاه ساز نیل دیزاین هم خیلی ساده یاد خواهید گرفت.

برای اطمینان بیشتر، ما یک بخش راهنمای کامل همراه با ویدئوهای آموزشی برای شما ایجاد کرده‌ایم تا مطمئن باشیم هیچوقت به مشکلی بدون راه‌حل برخورد نخواهید کرد. علاوه بر این، کارشناس‌های پشتیبانی ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند و با کمال میل، همه‌چیز را به شما آموزش خواهند داد.

چرا باید از فروشگاه ساز نیل دیزاین استفاده کنیم؟

فروشگاه ساز نیل دیزاین دارای یک هستۀ نرم‌افزاری قدرتمند است. از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند و امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. به علاوه، ما همیشه در حال به‌روزرسانی برای افزایش امکانات و قالب‌های فروشگاه ساز نیل دیزاین هستیم. مهم‌تر از هر چیز، تیم پشتیبانی قدرتمند ما، همیشه در کنار شماست.

آیا می‌توانم فروشگاه خودم را از نظر محتوا و طراحی ویرایش کنم؟

بله، فروشگاه‌ساز نیل دیزاین به نحوی طراحی شده است که شما به راحتی بتوانید ساختار کلی صفحات و همینطور طراحی هر صفحه را ویرایش دهید.

هنگامی که شما به عنوان مدیر وارد فروشگاه خود می‌شوید، در کنار هر بخش یک دکمه ویرایش قرار داده شده که به کمک آن می‌توانید تغییرات لازم را بر روی آن بخش اعمال کنید.

به علاوه، برای اینکه دست شما برای ویرایش کاملاً باز باشد، ما حتی امکان دسترسی به کدهای قالب را هم برایتان فراهم کرده‌ایم. این یعنی شما با کمی دانش کدنویسی (یا کمک گرفتن از تیم نیل دیزاین یا یک طراح سایت) می‌توانید هر تغییری بخواهید را در سایت فروشگاهی خودتان اعمال کنید.

آیا فروشگاه‌ساز نیل دیزاین من را محدود می‌کند؟

خیر، این یک ترس بی‌پایه و اساس است که متاسفانه به دلیل کیفیت پایین برخی فروشگاه ساز ها در بین مردم جا افتاده است. فروشگاه ساز نیل دیزاین یک سیستم کاملاً پویاست که تمام امکانات استاندارد برای طراحی فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که شما شروع به کار با فروشگاه ساز نیل دیزاین کنید، متوجه خواهید شد که به همه‌چیز فکر شده است.

علاوه بر این، حتی اگر امکان جدیدی مورد نظرتان باشد که وجود آن برای سایر کاربران هم مفید باشد، این امکان پس از بررسی و تایید به سامانه فروشگاه ساز ما اضافه خواهد شد.

نکته: ما برای اینکه خیال مشتری‌های خود را از این بابت راحت کنیم، امکان دریافت اطلاعات کامل فروشگاه و جابجایی آن به سایر سیستم‌های فروشگاه ساز را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم. به این ترتیب، شما می‌توانید مطمئن باشید که هر زمان نیاز بود، می‌توانید جابجا شوید.

چگونه با فروشگاه ساز نیل دیزاین شروع کنم؟

جهت شروع و یا مشاوره با تیم نیل دیزاین کافیه بروی دکمه‌های زیر کلیک کنید.

 | 

فروشگاه ساز نیل دیزاین دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روزهفته می‎باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریکلام من
پروفایل
ثبت آگهی
اپلیکیشن
پشتیبانی